Bezpiecznie przenieś swoje Contact Center do chmury

Contact Center w chmurze

Usługa contact center dostarczana z chmury to najlepszy wybór dla firm, które chcą poprawić jakość obsługi klienta oraz zwiększyć swoją efektywność. 

Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie trzeba inwestować w drogie urządzenia, oprogramowanie i infrastrukturę sieciową, co pozwala na znaczne obniżenie kosztów. Wszystkie narzędzia i funkcjonalności, takie jak: interaktywny system głosowy, czat, e-mail, integracje z systemami CRM, raportowanie czy zarządzanie kolejnością połączeń, możemy łatwo zintegrować i stworzyć system, który wspiera pracę konsultantów.

Zalety Contact Center w chmurze

Według danych firmy Gartner, wkrótce już ponad połowa firm będzie mieć contact center w modelu chmurowym. Ten wzrost popularności migracji contact center ze środowisk on-premise to nie przypadek, a coraz bardziej paląca potrzeba.

W NTT pracujemy z wieloma klientami z branży retail, bankowej czy produkcyjnej i widzimy, że obecnie, centra obsługi klienta stają przed wieloma wyzwaniami. Poza wzrostem kosztów IT i sezonowością ruchu, muszą się także zmierzyć z potrzebą wdrożenia komunikacji wielokanałowej oraz integracji z systemami zewnętrznymi. Dodatkowo, pracownicy coraz częściej oczekują pracy w modelu hybrydowym, co stanowi kolejne wyzwanie dla centrów obsługi.

Jednym z najważniejszych zadań “infolinii” – choć już dawno mówimy o znacznie bardziej zaawansowanych rozwiązaniach,  jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi. To właśnie jakość obsługi jest decydującym czynnikiem przy zakupie – twierdzi tak aż 60% klientów.  Aby sprostać tym wymaganiom, wiele firm decyduje się na wykorzystanie modelu chmurowego dla swojego contact center. Taki model ma wiele zalet, w tym możliwość szybkiego skalowania, rozliczenia w oparciu o fakt rzeczywistego wykorzystania, łatwość administracji oraz wysoki poziom bezpieczeństwa.

Dzięki zastosowaniu rozwiązań opartych na usługach chmurowych, firmy mogą skutecznie zabezpieczyć swoją ciągłość działania. Aktualizacje i dodawanie nowych funkcji w modelu chmurowym są przeprowadzane w krótkim czasie, a proces nie wpływa na możliwość korzystania z rozwiązania. Co więcej, nowe funkcje, w tym nowe kanały kontaktu, mogą być uruchamiane niemal od ręki.

Zobacz Również

Rejestracja

Zarejestruj się w serwisie, by móc pobierać nasze materiały.

Wypełnij formularz, jeśli chcesz poznać szczegóły naszych rozwiązań

Formularz